Alla inlägg den 29 september 2008

Av Shawnee - 29 september 2008 12:20

Igår var jag nere på stan i hudik och träffade Gabbi, Carro, Fido, Rick, Rachel, Ruki & Pålen ^^ Så jävla skönt att träffa dem igen, tyvärr vart det inte så länge och jag ville absolut inte åka hem ._. Jävla piss. Ses om 2 helger? <3



Idag försov jag mig igen, huhuu. Blue gjorde också det tydligen... våran lägenhet har en förtrollning över sig! Oh noooo! *springa runt i cirklar*

8)

Vid halv 5 idag kommer min ömma moder och hälsar på.. och jag kan absolut inte koncentrera mig på det här nu känner jag.

Det känns som jag är i mitten av en förändring igen, but then again, när var jag nånsin helt säker på mig själv senast..?

Allting är så jävla jobbigt just nu. Jag hatar att inte veta vad som kommer hända, att känna att jag inte har en plan för vad som kommer.

Haha... Jag känner mig knäpp när jag skriver att allt är så jobbigt "just nu", jag läser den här bloggen tillbaka tills för ett år sen och allting var samma visa.

Jag tänker tillbaka till 2006 och självmordsplaner.

Jag ser mig själv 2005...

jag tänker tillbaka till 2004...

Jag kan inte låta bli att undra hur länge det här kommer pågå.

It's neverending

It never goes away, like you did

It's neverending

Never goes away

But you did...why?


The body

is just a vehicle to hold

until we find another space

find another place to start this over

the enemy

the action I can't condone

Do you suffer with me?


Can I

give you my loss?

To feel? To hold close?

CanI

Give you my pain?

To feel? To be eaten alive by conscience?

Suffer

Fucking suffer

Suffer, like me

Ovido - Quiz & Flashcards