Alla inlägg den 16 september 2008

Av Shawnee - 16 september 2008 23:01

nånting går sönder nu

precis nu


det är lika bra att inse det; att kämpa nu är bortom meningslöst


och att det kan vara så svårt att förstå att man måste försöka tillsammans, för att ens klara något alls,

och när man väl inser det så verkar det lättare att flytta ett berg med sina bara händer än att samarbeta med den som står en närmast


var bara tyst och hjälp mig



I guess I knew this day would come

Who am I to fool you? to fool myself?

and in the bittersweet tears of goodbye I

mislead myself to believe

that I could actually survive

without coldness of steel

Av Shawnee - 16 september 2008 11:22

Jag kan nog inte bli mycket mer less på livet än jag är just nu!

Jag sov visserligen hos älsk natten till idag, massa mys, men NHDEUOIAHDUIWAHDUIPAWH på allt annat som hänt de här dagarna...

Igår i skolan hade vi idrott - samma lärare som förra gången, förra gången jag hade idrott så tvingade Greta med mig ut på orientering så jag blev sjuk - den här gången ville hon inte heller lyssna så hon tvingade ut mig på promenad, plus typ 993 st andra, men ingen orkade så alla gick till bussen och åkte hem. <.<''

Och imorse åkte jag buss med älsk till navet, där jag irrade bort mig totalt och hittade in fyran förrän precis innan den skulle åka. När jag väl var på bussen och vi åkte upp till institutvägen där jag ska kliva av så var det så HELVETE med folk så jag kom inte ut!!  !! !! !!

Så, jag tänkte kliva av på hållplatsen efter för den ärpå samma väg :s, men då var det fortfarande så jävla mycket folk så jag kom inte ut där här heller. Så, jag åkte vidare och tänkte kliva av på nån hållplats och ta en buss tillbaka eftersom jag inte hittar för fem öre, men jag vart så jävla less på allt så jag orkade inte bry mig. Så, min snälla fader hade sagt att man kan åka typ runtruntrunt om man ville men till slut, nånstans uppe i granloholm, sa busschauffören "sista hållplats" och jag fick PSYK. Satte mig på nån jävla hållplats och frös röven av mig tills en ny 4a kom efter typ 10 min. !!!

Så, lite sen kanske till skolan eftersom jag åkte bussen som man preciiiiis hinner till skolan med... Tänkte nästan åka hem till nacksta igen men jag tänkte att jag kunde lika gärna åka till skolan för... ja, varför? Nu vill jag hem igen och jag är så JÄVLA ifjroÖHFEIUOHFOUPSAFRWAO DNBHAUH! hJH I TRÖTT och LESS på allt som rör sig och låter och jag blir KNÄPP

Jag blir baramer och mer arg för varje jävla dag som går och jag vill bara hem och lägga mig under täcket och ligga kvar och sova hur länge som helst

FAN, JAG ORKAR INTE

Ovido - Quiz & Flashcards