Alla inlägg den 27 september 2008

Av Shawnee - 27 september 2008 22:37

FAN! Var är du nu när jag behöver dig...?

Jag brukade alltid känna mig så jobbig runt dig. Som att jag drog ner någon som... hahaha... på något vis känns det så konstigt att prata såhär om vuxna människor. Herregud...

Jag tror faktiskt helhjärtat på att ingenting faktiskt...betydde något... för dig... Varför skulle det ha gjort det..?  Vi lever i olika världar. Det är bara att acceptera det som det är. Men faktum kvarstår att hela mitt liv hade varit en miljon gånger sämre om det inte vore för dig... men jag antar att jag fäster mig för lätt vid saker, relationer, människor. 

Fan.




Nu är allting sådär... jag vill bara slita ut håret för att allting antingen irriterar mig eller gör mig hjälplös.

Jag drömde en konstig dröm inatt. Nånting om att ena stunden satt jag och lärde mig ett bildredigeringsprogram, bara det att jag var inne i datorn när jag gjorde det... :S Och det var typ kolmörkt med en neongrön slinga på backen. Weird. Sedan skulle jag lära pappa samma program och då var vi också i datorn... nånstans där började jag blöda näsblod och pappa glodde på mig bara utan att säga något.

Nånstans mitt i alltihopa var jag och två personer till som jag inte minns vilka det var i ett hus, där 3 okända människor skulle försöka jaga oss och stänga oss inne i huset medan vi skulle försöka ta oss ut. Bara massa läskiga saker <_<

Var tvungen att läsa lite drömtydning på den drömmen när jag för en gångs skull kom ihåg en dröm, det har var tydligen tydningen på att blöda:

"To dream that you are bleeding or losing blood, signifies that you are suffering from exhaustion or that you are feeling emotionally drained. It may also denote bitter confrontations between you and your friends.  Your past actions has come back to haunt you."
Mitt i prick! 8'D...




Söndag... måndag...skola. jag orkar inte

Ovido - Quiz & Flashcards