Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

I'm ready

Av Shawnee - 24 maj 2009 23:31

Jag försökte bädda sängen nyss, men bröt ihop när det inte gick som det skulle. Ville skrika, slå, förstöra allt, men jag fick inte ens fram några tårar.

Det här är stunden jag inser att jag inte vill ha mitt liv såhär. Det känns som jag inte kämpar för någonting alls, och hur lätt är det då att fortsätta? Varenda jävla sekund känns som ett nederlag. Osäkerheten... Jag orkar inte med det här längre. Allt är så jävla varmt.. Jag vill inte. Jag vill inte. JAG  VILL INTE.


Om du bara fortfarande var här 

 
 
Navi

Navi

24 maj 2009 23:57

Känner igen mig så jävla mkt. När allt känns hopplöst och man en sekund inser att man inte har orken att ens försöka kämpa, när man bara vill falla, falla och falla, men man vet att ingen skulle ta emot en.
Förhoppningvis har du just en sån någon. Alla borde det.

http://navii.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sania

25 maj 2009 07:38

Om? Det finns för många om... .__.

 
Fido

Fido

25 maj 2009 21:21

Jag faller redan (läste kommentaren innan). Du känner säkert också att du faller, och att ingen finns där som dämpar fallet. Allt är meningslöst, det är meningslöst att vara vaken, att sova, att ens existera...

http://homicidalmaniac.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards