Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Shawnee - 1 februari 2009 14:06

Hemma hos mamma i helgen, men nu är det söndag igen, om några timmar ska jag åka tillbaka till sundsvall.

Igår kväll satt jag med mamma och kollade på Den gröna milen, helt underbar film, känner mig fortfarande påverkad av den, som om den för med sig någon slags drog som tar sig in genom ögonen på en och sedan påverkar ens hjärna i flera dagar efteråt. 


I fredags fick jag en kristall av mamma - ett halsband, med en stor kristall inuti en spiral av ståltråd. Kristallen går att ta ur spiralen, till när jag ska rena tarotkorten. Nästa fullmåne... När är nästa fullmåne? 


Just nu sitter jag och kollar på Robot Wars med Erik och känner mig allmänt konstig. Sitter på lunar och försöker få så mycket folk som möjligt att prata med mig för att se på deras beteende. Det är väldigt intressant... Faktiskt.


Idioti igår, men det kändes som det rätta att göra, nu känner jag mig lika jobbig som vanligt igen... Förlåt.  

Ovido - Quiz & Flashcards