Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Shawnee - 9 februari 2009 12:14

Det glädjer mig att se att de flesta verkar må lite bättre idag. Hannis, Mimmi, Petra, Joche, alla.

Jag vet inte, hade jag vart frisk hade jag troligen vart påväg till skolan just nu... Känner för att umgås med mina ponnysar, se på Buffy med Kakis, men jag kan knappt prata för min hals är så jävla igensvullen D: Så jag sjukanmälde mig nyss.


Jag försöker ta mig tillbaka, iallafall till mina vänner, och det känns bra. Frågan är bara hur allting ska gå med skolan, jag vill inte tänka på det. Jag kan inte låta bli att tänka på att börja skolan det här läsåret var ett misstag. Jag är sjukt glad över vännerna jag fått på skvadern, don't get me wrong, men det är ju ändå skolan jag borde vara där för..? Bläh. Vet inte hur allt kommer bli.

Ovido - Quiz & Flashcards