Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Shawnee - 26 februari 2009 23:12

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag behöver det, för att inte försvinna in i mig själv totalt.

Jag var i skolan idag, vet inte hur mycket jag vann på det.

Imorgon är det matteprov igen, var det förra fredagen också, blä! Förra gången tyckte jag att jag var förberedd och det gick skit, nu känns det inte lika bra inför det här provet. Jävlar om jag får IG, då går jag ut och styckar någon med en jävla osthyvel...


Har vart så otroligt arg mest hela dagen idag, gjort mitt bästa för att dölja det, men det gick inte när jag kom hem, så jag tror Violet och Blue fick sig en dos. Förlåt för det. <3


Jag hatar de här nätterna. Hatar dem.

It's a silent murder...

Tanken på dig får mig att gråta - inte tanken på dig, men tanken på att du inte är här längre.

Varför vil du inte ha mig? Ens som vän, längre? Varför vill du inte ens försöka anstränga dig?

Jag trodde att det betydde så mycket som du sa... Att jag gjorde det. Förlåt om det är elakt, det är inte menat så, men jag kan inte tro så mycket annat.


Imorgon får vi lov iallafall - tack gode gud. Funderar på att göra absolut ingenting alls, bara sova, hela jävla lovet... ha så tråkigt jag kan, bara för att få tiden att gå så långsamt som möjligt.


Jag vet inte vad det är med mig... men jag klarar ingenting just nu. Minsta lilla kan få mig att vilja gråta.

Förlåt. Jag vill inte tynga ner någon.


Jag önskar bara att jag hade någon att prata med just nu, som du

Ovido - Quiz & Flashcards