Direktlänk till inlägg 8 september 2008

I never did enough to ever please you

Av Shawnee - 8 september 2008 18:24

Wäh, jag har inte orkat skriva blogg på... för länge. Är bara så jävla trött hela tiden. (känns ju igen från nånstans)

Anywho, i lördags var jag på marknaden med älsk, Blue, Violet & Foreman, massa skoj!^^ träffade massa skoj folk också som jag saknat sönder, Gabriel, Fido, Rick, Carro osv^^ Var där från 3 till 11 eller nåt, så var skapligt trött när jag, älsk och Violet gick hem till mamma :P

Hur vi gjorde vet jag inte, men vi lyckades sova alla tre i min 90-säng :P Stackars Violet säger jag bara. XD Kan inte ha varit bekvämt...

På Söndagen umgicks jag och älsk med Violet en stund, var in på marknaden en väldigt kort sväng också men bleh. Jag och älsk satt i mitt rum hos mamma och nötte Westlife typ hela dagen. XD Massa mys<3 Sen åkte vi bussen hem vid halv 8 där vi träffade Petra och Ninni^^ De hoppade av i harmånger, Violet och Blue hoppade på i Jättendal och älsk hoppade av i gnarp xD Vart ganska mycket ombytta platser 8)

Anywho så åkte vi upp till sundsvall och det blev en väldigt avslappnad kväll, glass + vännerdvd = underbart. <3 Somnade ändå ganska sent, men äh...


Och FIEPOHFWIUAHFDWA på dagen idag! ... JAG BLIR SÅ LESS, USCH.

Den var ju hyfsat okej ganska länge, slapp åka bussen imorse (som jag för övrigt lyckas få en ganska bra pejl på) för pappa skjutsade mig och Blue - SKÖNT! Han följde med mig och pratade med Thomas (min mentor) på morgonen om hur det var med all frånvaro som jag förmodligen kommer få, men det verkade vara lugnt på nåt sätt :s Har ju inte direkt känts bra när de sa att man förlorade lägenheten om man hade en viss procent frånvaro... x'3

Hum, hade datakunskap första timmen, skulle skriva en intervju på engelska med någon i klassen... XD Jätteskoj, verkligen!

På lunchen kom Violet dit och höll mig, Mimmi och Micke sällskap^^ hon funderar på att byta dit, tror jag? :P Skulle vara skoj. ^^

Anywho, sista timmen var bara JFIEOÅAHFHÅAFIUWPAHFPIAUWF!!! Har haft SJUKLIGT ont i halsen hela dagen, kan knappt svälja/prata, you get it ._. Och så skulle jag, Thomas och min gympalärare sitta och prata om hur vi skulle göra med idrotten, är inte direkt pigg på att ha någon.. i vilket fall så bestämde vi bara att vi skulle träffas imorgon istället,, så läraren tvingade ut mig och Violet på orientering! JÄTTESKOJ! Plus att hon följde med oss.... WÄH. Vi gick hela vägen bort till busshållplatsen dit jag åker när jag ska till/hem från skolan, och vi hittade en sån där kontrollsak, och sen fick vi gå hela vägen tillbaka till skolan och sen till busshållplatsen IGEN. Det var snålt, tycker jag : <

Visserligen hade jag ju kunnat gå, om deti nte vore för att jag var totalt jätteslö och trött, hade ont i halsen och hon frågade SÅ INI HELVETE MED JOBBIGA FRÅGOR

Hon var typ... "Varför är du alltid trött, är det för att du mår dåligt, hur länge har du mått så då, går det i perioder eller"

Liksom UHL D: Jag fattar mer än väl att hon bara vill hjälpa men jag kan inte uppskatta det...

Anywho, nu är jag iallafall hemma, SÅ JÄVLA SKÖNT .__.

gIEJSOIHGWAUWPH


Det finns så mycket jag skulle vilja skriva, men jag är så trött och less att jag förmodligen inte orkar med känslan av att vara en total börda... får se när jag orkar skriva nästa gång..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards