Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Shawnee - 11 januari 2009 15:11

Jag vill fly från det här tillfället, den här stunden.

Måste hitta något som kan hålla mig upptagen, som kan få tankarna på annat håll. Ingen skriver på msn, inget händer på bilddagboken eller helgon eller någon annan stans, jag är inte på humör för buffy eller vänner eller musik eller någonting annat. Jag vill smsa någon och vet att jag har många att prata med, men jag vet inte vad jag skulle säga. Jag mår bara dåligt, utan ord.

Jag vill fly från det här tillfället, den här stunden, men jag hittar ingen annan lösning än att lägga ansiktet i händerna och gråta. 


Jag vill inte åka hem.

Jag vill inte vara själv.

Det finns för mycket jag vill säga och visa, som jag bryr mig om dig för mycket för att berätta. Det skulle bara göra allting mycket svårare, om det nu går.

Jag önskar att någon bara kunde vara här och prata med mig, jag önskar, jag önskar, jag önskar, jag vill, jag behöver

Jag behöver dig 

Ovido - Quiz & Flashcards