Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Shawnee - 13 januari 2009 20:17

Jag kan bara inte låta bli att säga det, det är troligtvis det sista du vill höra med tanke på att du gjorde som du gjorde,
men du är det underbaraste som finns på denna jord. Varje sekund utan dig... ja. Du behöver inte säga något. Du kommer aldrig behöva säga nåt. Jag känner bara ett stort behov av att låta dig veta... att du är allt i mina ögon. Någon.. obeskrivlig. (förhoppningsvis visste du redan att jag tyckte det, men iallafall)
Jag vill inte hoppas, men jag gör det ändå...



uppdatering
Din chans är inte bränd (om det kanske var mig du menade, I shouldn’t flatter myself), jag sa det, jag kommer alltid att vara din, på ett eller annat sätt... Jag är här. Utnyttja mig efter behag. Allt jag vill är att du ska må bra och om jag får hjälpa till att fixa det så yay! Men jag håller mig på avstånd om du inte klarar av att vara runt mig eller höra av mig på ett tag... Whatever you want...
Anything...anything...anything

Ovido - Quiz & Flashcards