Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Going under

Av Shawnee - 18 februari 2009 08:05

Helvetes satans trötthet & kyla! Det är så jävla kallt ute, man får ju för fan ångest över att gå ut...

Är så jävla trött idag att skulle kunna ge nästan vad som helst för att var hemma och sova - men jag är i skolan, duktiga jag. Idag har jag vart i skolan tre dagar i rad, det är fan rekord!


Igårkväll var mindre trevligt... Petra kom till oss, det var bra, men.. Jag förstår inte varför de inte ser att allt man gör får konsekvenser. De gör allt värre! Vem tjänar över huvud taget på det här..? Varför var det tvunget att hända? Det var kanske det värsta som kunnat hända...


Eftersom det inte hänt på mycket, mycket länge så får jag känslan av att världen försöker bryta ner mig, och det kan den säkert om den försöker tillräckligt länge - jag hoppas på att det här lugnar ner sig igen och försvinner, så allt kan bli som det var förut.

Lika fåfäng önskan som vanligt, det där - "bli som förut", saker förändras ju. Men jag har älskat det som det var förut. Det trodde jag att de andra gjorde också... men jag hade väl fel i det.


Idag ska jag ha min förstas instrumentlektion - jag är nervös som en liten gås! Jag är sjukt rädd för att göra bort mig... .___. Hoppas det går bra så jag slipper känna såhär varje onsdag.

Anyway... jag längtar till den 6e mars, då jag och Petra ska till hantverks. En skön paus... slippa tänka på allt det andra.


Ta inte ut det på mig, för jag klarar det inte

 
 
Ingen bild

Fanny

23 februari 2009 18:19

Det verkar ändå som att en del positiva saker har hänt, jag menar varje dag i skolan är ju bra! Och om du lyckas klara av den där instrumentlektionen så är du hemskt modig för det kan jag säga att jag absolut inte skulle klara! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards