Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Shawnee - 1 augusti 2008 21:53

Mjahapp, idag var vi till lägenheten och släppte av tallrikar, lakan och sånt.. Kändes så extremt konstigt att se "L Loiske" på dörren, vi bor ju inte där .__.'' Iallafall så kollade vi på tapetprover, ska tapetsera om i princip hela lägenheten innan vi flyttar in.

Jag satt inne i mitt blivande rum och stirrade ut genom fönstret större delen av tiden. Vi var inte där så länge, men det kändes som det var det. Mitt fönster vätter ut mot parkeringen utanför hemköp och guldsmeden. Där kan jag sitta och spionera efter Fido, Gabbi, Rick och Carro när jag inte har något att göra ;>


Efter att vi varit i lägenheten gick jag och Erik med min stackars externa hårddisk - och när vi kom hem lagade min ömma broder den. Så everything's back! VÄNNERAVSNITTEN!<33

...ehum... hursomhelst... Erik laddar ner alla sims expansionpacks jag inte har nu, tar jättelänge men mumma vad det kommer vara värt väntan!

And also, det verkar som att jag ska följa med Blue till Sundsvall någon dag (minns inte) och kolla på lägenhet... O.O Gud vad jag önskar att jag hade fått bo med henne och Violet... hur mycket som helst. Jag mådde massa bra med dem... och jag trodde det skulle gå, vart hur besviken som helst när..aja..

Ovido - Quiz & Flashcards