Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Shawnee - 9 augusti 2008 23:14

Så jävla knepig dag.. >.<

Igår var jag med älsk, vi kollade på underbara The holiday och Dead silence...<3 Sedan knäppte vi typ massa bilder och när klockan blev typ... 3-4? så gick vi ner till bryggan och la oss där och glodde på soluppgången... Älsk frös så vi gick in ganska fort iaf XP sedan kollade vi på vänner tills vi somnade, typ^^

Så, idag har det både hänt jättemycket och ingenting alls, det beror på vilken dimension man tänker på <.<'' Efter att älsk åkte hem skulle jag, pappa och tina gå bort till grannarna och äta och umgås.. Kände mig så jävulskt äcklig och trött så jag varken ville eller orkade följa med. Tina frågade om det hade hänt nåt, om jag och ange hade bråkat eller om jag var ledsen för att det hade hänt något eller så, men jag försäkrade henne om motsatsen. Varför var tårarna bara sekunder borta?

Kanske för att jag visst är ledsen - kanske för att saker händer hela tiden. I vilket fall så vände mitt humör efter det och när de hade gått la jag mig och sov från 7 till 9, och när jag vaknade mådde jag... helt förjävligt, minst sagt. Dåligt samvete för att jag inte följde med hem till älsk, dåligt samvete för att jag inte följde med till grannarna, dåligt samvete för att jag existerade. Ville ligga uppe i min säng förevigt och inte låta någon se mig, det är nog bäst så. x_x

Hursomhelst så låg jag och funderade på vad jag skulle göra hur länge som helst, tänkte kolla på vänner men det kändes bara för glatt, så jag kollade på Nightmare before christmas och kramades med min jackdocka istället ;__;

Pappa och tina kom hem vid 10 över 11 eller något, och jag sitter här och kollar på Buffy. -___-



Nu kanske, kanske kanske kanske snart, kan jag börja tala om det som... jag alltid har velat prata om men aldrig kunnat. Det sitter bara för jävla djupt. Kanske jag kan skriva det här någon dag, men jag måste verkligen samla mig för det först.

Dagarna springer ifrån mig. På måndag fyller Petra år, och då ska jag och mina bandmates dit. ^^ Sedan någon gång ska jag, mamma och erik åka ner till örebro eller något, den 16e är det släktträff, kanske vi kommer hem den 17e. Den 20e börjar backens igen så då ska jag och Petra dit och våldgästa hantverksskolan, och den 25 börjar skolan..

Nånstans mitt i allt det här ska jag flytta också, och samla mig.

Ovido - Quiz & Flashcards