Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Shawnee - 16 augusti 2008 18:51

... Och tänkte på att flytta hemifrån. Jag längtar! Blue är tydligen på ikea idag och handlar, gah vad jag också vill! O:Idag har vi packat undan det sista, typ tvsaker, datasaker och sånt, bleh. Och jag har dött av isolering och saknad! D:Well, förhoppningsvis har jag internet igen på måndag så vi hörs väl då hoppas jag.

Av Shawnee - 16 augusti 2008 18:45

Uhl på att blogga på mobilen, jag vet inte ens om det här kommer att synas...men jag hoppas.Jag blir knäpp utan internet och pengar på telefonen!, och det är ganska konstigt att jag kan vara inne här på telefonen när jag inte har pengar... O.o Anywho, igårkväll satt jag och erik och spelade liero, worms, microsoft football och djungeläventyret tills han gick och lade sig XD så går det när det verkligen inte finns ett piss att göra. Sedan jag vaken till 7 på morgonen för att jag inte kunde sova, låg bara

Ovido - Quiz & Flashcards