Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Shawnee - 6 augusti 2008 21:52

Idag ar jag och Blue och kollade på en lägenhet i Nacksta - och jag kan säga OMFGvadjagvillbodär! Lägenheterna var ganska fina, mycket utrymme, nära till ica, nära till bushållplats, nära till bad, nära till pizzeria...allt isis behöver för att överleva! :D Jag hoppashoppashoppas på att mitthem-tjejen kan ordna en tvåa åt oss, i annat fall får vi bo i typ en studenkorridor där man bara hyr rym, och dela med någon annan tjej...det blir väl nödlösning för jag är inte tänd på tanken att bo med någon jag inte känner, men om vi får en tvåa så är det ju ingenting vi behöver bekymra oss om...^^

Efter att jag kom hem har jag bara sovit - fick kliva upp 11 idag så var massa trött -__- Och imorrn ska vi beställa från odium så jag äntligen får min kjol :D, och så ska vi repa en sväng tror jag också..^^ Hoppas.

Ja, ja, resten av kvällen blir det väl sims och hoppas på att min ängel kommer in på msn :< Usch vad jag saknar dig.


Känner mig aningen missförstådd i nästan alla mina relationer just nu, som om jag liksom inte får något tillbaka eller hur jag ska uttrycka mig... jag vill ha lite uppskattning eller något, bara lite "hej, våran vänskap betyder faktiskt nånting för mig, bara så du vet" - jag är en sån person, I need re-assurance!

Haha, och så stör jag mig så förbannat mycket på Mille just nu också. Liksom, "åh jag hoppas att det alltid är vi, jag skulle aldrig klara mig utan dig, lova att du aldrig lämnar mig, blablabla" och sedan "Nej, det är bättre såhär, det har jag tänkt på i flera månader. Den du har varit de senaste åren har bara fått mig att må dåligt, jag mår bättre utan dig" osv

Okej, suuure.

Ovido - Quiz & Flashcards