Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Shawnee - 5 augusti 2008 21:13

Idag har varit en ganska bra dag, har varit ensam hemma hela dagen, orkade bara inte följa med på träningen med gatumusikanterna... Fmeh >.<

Det kändes så jävla konstigt när jag skulle gå och lägga mig igår, så jävla mysko att se den tomma bokhyllan, det tomma skrivbordet, det tomma rummet. Kändes så konstigt att kolla upp på väggen och ingen Amy stirrade tillbaka på en... >.<

Kände mig inspirationsfull igår, vet inte om det var pga min ängel eller vad det är x3 Allting känns massa bra med henne - kan säga att det är by far det bästa förhållandet jag har varit i x3 Bara tanken på att hon finns där kan minska min ångest med 100% och det här är precis en sån situation som jag alltid har velat vara i. Det är skönt med någon som inte ställer så jävla mycket krav...finally. Jag hoppas att du inte tvivlar på min kärlek till dig!


Haha, anywho, det jag skulle komma till var att jag kände mig inspirationsfull igårkväll så jag skrev lite om Amanda och Lovisa för första gången på massa länge x) Har en ganska bra grund nu, gjorde lite personbeskrivningar osv, så att jag har någonting att stå på senare.


"Alla tårar tar slut någon gång. Det tar lång tid innan de kan bryta sig ut ur ditt välbyggda skal, och när de väl gör det bränner de sig sin väg långsamt, långsamt ner för dina kinder. Varje millimeter de plågar sig fram gör ondare i dig än de hårdaste slagen, de vassaste rakblad. Ibland verkar skurarna aldrig ta slut, men efter regn kommer solsken, och ingen kan förneka den enorma lättnaden, den underbara tomhet som efteråt tar tårarnas plats.
Alla tårar tar slut någon gång, och de allra flesta glöms helt bort."


Så, jag känner för att skriva mer men jag har 0 inspiration, brukar oftast bara ha det sent på kvällarna då jag är jättetrött och till störst del bortdomnad i huvudet, det är mycket lättare att tänka då på något vänster.


Imorgon ska jag, Tina, Blue och Blues mamma Lena upp till Sundsvall och kolla på lägenhet- nu när besvikelsen över att Violet inte följer med har börjat lägga sig så känner jag mig ganska pigg på att flytta upp med Blue igen^^ Hoppas att lägenheten är bra, kommer definitivt aldrig att orka pendla mellan Jättendal och Sundsvall... >.< Yay på att kliva upp 5 varje morgon och ha 0 socialt liv på veckorna. Vet inte om jag skulle kunna bo hos Tina heller för jag tror inte de har någon plats för mig där. Så, jag hoppas på att jag och Blue får ihop någon lägenhet^^ Hoppas att min ängel också får det så det blir massa mycket närmare till varandra. <3

Och just det, imorgon ska få mina pengar av pappa så då kan jag, Violet & Blue massbeställa från odium! Den här underbara kjolen ska bli min då, förhoppningsvis;

Av Shawnee - 5 augusti 2008 00:46

Efter att mamma kom upp imorse och sa att jag måste röja på mitt rum så röjde jag ut hela jävla rummet - allt som finns kvar där är möbler nu... Usch, det ser hemskt ut när det är tomt! Hursomhelst så fick jag världens nervsammanbrott efter jag var klar och grät och grät och grät och det gick fan inte att sluta ._. Zappen fick typ panik och hoppade på mig och slemmade mig i ansiktet, hjälpte oväntat nog inte så mycket XD 

Anywayz, nu känner jag för att kolla på film men alla filmer är nerpackade ._. Och idag hittade jag min Nightmare before christmasfilm! :DDDDDDDDDDDDDDD

Usch, finns inte så mycket att skriva, vet inte riktigt hur jag mår. Känner mig fortfarande svullen och uttorkad efter jag grät sönder mig, orkar knappt sitta upp. Så, bonne nuit

-yay för onödiga blogginlägg- 

Ovido - Quiz & Flashcards