Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Shawnee - 11 augusti 2008 23:48

Var med Petra, Violet & Blue idag...^^ Massa skoj, vi åt tårta, åkte till sörsjön och badade och var allmänt jävla jätteflumm. ;> Skönt att träffa er, great to get my mind off things. <3

Är så förbannat trött, sov inte speciellt mycket inatt.. x3 Gick och la mig vid halv 7 - 7 nån gång så, hm. Och nu förbereder jag mig för en till natt full av sims x3 Haha, mm.

ängel, jag älskar dig

Pappa sa idag att om vi får en lägenhet så är det inflyttning typ sista helgen på sommarlovet? Det var ett konstigt val enligt mig.. sista helgen är väl inte precis det första man skulle vilja sysselsätta sig med att bära saker...x3 Well my first choice would be to lie under my covers and scream x3


Jag vet inte vad det är, hittills har jag väl aldrig haft speciellt stora problem med att prata (00:00) om problem och hur allting känns osv, yeah, det är alltid enkelt i bloggen, men jag har alltid liksom litat blint på massor av människor. Av nån anledning nu så börjar det bli svårare och jag vill helst inte prata med någon alls om det.

För någon vecka sen var det någon här från bloggen som addade mig på msn. Anledning: Jag hade skrivit att jag behövde hjälp.

that's what I'd call a hero

Ovido - Quiz & Flashcards