Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Shawnee - 12 augusti 2008 20:00

GMNRFG.

Fick mail från odium, de hade inte kvar kjolen i vitt :< Irriterande, ja! Men de skulle skicka den i svart iallafall...

Idag har jag suttit här, dregglat över grön/svarta skullcandyhörlurar och spelat sims (ovanligt)

Allt är så jävla knäppt idag- eller ja, mer än vanligt. Det gick inte att äta, mådde bara illa och USCH.

Fick reda på idag att vi inte kan åka på släktträffen för att vi måste flytta... till helgen... Det är nog första gången vi missat släktträffen sen 2001? Och jag vet inte ens när folket började ha dem.. GAH, jag hade sett fram emot som fan att få träffa min kusin malin! Är alltid så flumm med henne och jag saknar min släkt... ._. Var massa länge sen vi träffades nu, men vi får väl vänta ett år till förmodar jag.. flyttfirman hade nog inte tid någon annan gång. Så, på Torsdag ska vi hem till mamma och packa..

Jag hatar den här känslan!, känslan av att vara ivägen, känslan av att förstöra för andra och trycka ner dem... it's not my intentions, i hope you understand

allting är bara för svårt nu, allting är bara för stressande, allting är bara för smärtsamt, bye

Ovido - Quiz & Flashcards