Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Shawnee - 10 augusti 2008 21:55

Satt uppe till 7 imorse och pratade med Jimmy, var massa skönt för det var hur länge sen som helst vi pratade riktigt.. Har saknat dig.

Så, idag sov jag till 4 och sen dess har jag suttit här och spelat sims/kollat på Buffy. Snacka om att tiden flyger iväg ><

Imorrn fyller Petra år, så då ska jag äntligen få träffa henne igen^^ Har inte träffat henne sen skolavslutningen... .__.



I natt satt jag och läste igenom min och Kristins bok... Jag... kan inte riktigt förklara känslan... inte bättre än total desperation iallafall.

Jag har skrivit att jag inte kommer klara av skolan det här året typ 750843657 gånger redan, men nu är det så jävla intensivt, så jävla nära. Jag saknar hantverks så jävla mycket

Jag....hum. det gör för ont att tänka på

Ovido - Quiz & Flashcards