Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Shawnee - 2 augusti 2008 16:58

Idag skulle jag som sagt ha börjat röja i mitt rum, men fick sån jävla mensvärk nu på morgonen så aldrig att jag börjar med det nu. Har legat i sängen hela dagen och kollat på Harry Potter och Fenixordern - jag må vara en nörd men den filmen är iallafall onödigt underbar!

Mjaja, nu sitter jag här och väntar på sims-nerladdningen.. den har varit igång i över ett dygn, 71% har gått och det är 7 ½ timme kvar. Bah..


Igårkväll gav mamma mig en nyckel till lägenheten och jag motstod frestelsen att skriva ett helt blogginlägg bara om det. Jag måste verkligen överreagera på saker och ting, hon kunde lika gärna ha huggt den i magen på mig eller något, jag hatar verkligen det här..

Så, nån gång ikväll ska jag väl börja riva ut rummet..

Ursäkta ointressanta blogginlägg, det finns 432605 saker jag skulle vilja skriva men jag behöver verkligen prata med någon - någon som inte oroar sig så lätt och som inte tar allting så jävla seriöst, jag lyckas bara få folk att må dåligt när jag pratar med dem.. anywho. Night 

Ovido - Quiz & Flashcards