Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Something right

Av Shawnee - 22 augusti 2008 00:03

Nu har jag inte orkat skriva blogg på ett tag, kanske bara för att den här datorn är så J-Ä-V-L-A seg... <.< Den segar så fort man ska göra nånting, det tar typ 3 min för texten som jag skriver att komma fram med .__. Uhl.
Igår var jag massa duktig, jag klev upp vid 7 och gick hela vägen ner till busstationen och åkte buss till backens alldeles själv ._. Kanske inte är mycket men det är en stor bedrift för att vara jag O.O
Anywho, väl i harmånger glömde jag nästan att hoppa av bussen, satt och lyssnade på My immortal och ja, you know the rest. På skolan träffade jag Violet, Blue och Foreman, tills Violet sprang iväg och försökte knäppa kort på en ekorre. Vi gick in på skolan efter ett tag och våldgästade hantverks en stund, och sedan gick vi upp till pizzan, som var stängd.
Var massa skönt att träffa alla igen, Kristin och eva och bosse och ninni och hasse... ;__; Kommer nog alltid att sakna det där stället. Usch... ._.
Vid 11 åkte vi in till Sundsvall, lämnade Violet vid sin lägenhet (._.) och gick vidare mot min och Blues. Var första gången jag var där,
den var massa fin! Kommer nog träffas bra där... synd bara att jag inte fått nån nyckel till mitt rum än så det har jag inte sett, men det är säkert bra det med, får vi hoppas. 8) Iallafall så satte vi oss och kollade på vänner, hon hade TV där, medan Foreman drygade sig och hatade vänner heeela tiden :( isis ledsen. När det var slut (har jag för mig) så gick vi ner till pizzerian och åt, och sen gick vi in på ica för att lära oss att hitta till colan och arraksbollarna. XD Gick prima. ^^ Vi gick tillbaka till lägenheten, Foreman högg av min tå med sin moppenyckel och sen somnade jag på golvet medan de två gick in i en garderob ._. xD
Åkte hem vid 6 nån gång, så nu är jag hos pappa, och HUGA vad jävla trött jag är. <.<'
Idag har jag packat lite grann, böcker, filmer, skolsaker och sånt, och imorrn ska vi upp till skvadern till HALV-JÄVLA-9 och hämta en nyckel till mig. ^^ Urgh, sen ska jag förmodligen sova hemma hos tina tills pappa slutar jobba... XD
Igårkväll var fan inte kul. Skakade, frös och grät okontrollerat, hm, jag vet inte om det var nå slags jävla efterrreaktioner från nä
när vi åkte ifrån hantverks... .__. Det var bland det jobbigaste på länge.
Ursäkta osammanhängande blogginlägg, känner mig jävligt borta i skallen 8)
Haha, och jag har det som Kristin sa innan vi åkte på hjärnan:
"Lycka till nu på gymnasiet"
"Det kan behövas"
"Nejdå, du är på G nu"
"Jag känner mig som en urkramad trasa, man känner sig inte direkt på G då men"
"Nej, du är ett vackert silkestyg"
XD Positiviteten själv^^ Kommer sakna dig ._.

OCHOCHOCHOCH, älsk har blivit galen! Hon köpte den här underbara tröjan till mig, do I have the best girlfriend ever or what? ._. :

 
 
Ingen bild

:)

24 augusti 2008 20:45

Kom ihåg att du är fantastisk!!!
Isa är värdefull!
Kommer sakna dig också....Du! Den positiva energin ökar för varje minut.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards