Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Does time end here?

Av Shawnee - 30 augusti 2008 22:04

Japp, vaknade halv 6 idag - på kvällen - snacka om att jag behövde det. Hade kunnat sova längre men jag tänkte att hela dygnsrytmen (som om jag har en sån) skulle bli helt fel om jag gjorde det. Är fortfarande extremt trött men förhoppningsvis behöver jag inte sova lika länge imorrn...


Har blivit totalt besatt av en låt. Det blir jag visserligen ganska ofta, men den här är så EXTREMT jävla onödigt bra & vacker att det är irriterande. Och de som känner mig en aning kan nog förstå vad den påminner mig om...

What a fool I've been, to think life had more to offer...

and I hate you for doing this, and I hate you for saying that

Evergrey - Closure


Jag vill hjälpa dig... jag vill hjälpa alla. Och det brukade kännas som om det gick... i vilket fall så gör det inte det längre. Kanske du inte ser det lika dant men jag tror att du känner en skillnad. Det tror jag alla gör.

The same three words each time, I am fine~~


Och jag...är så less på att det alltid är samma visa. Att det är alltid är samma sak, samma känsla - och jag är så less på att det finns mycket som inte jag, som inte du, som inte de, som inte vi förstår. Så mycket saker som ingen bryr sig om att ta hänsyn till men förväntar sig att få det tillbaka. Jag är säkerligen lika dan men ingen verkar ens inse att det är så. Alla människokänslor gör allting så förbannat svårt jämt!

"I used to have a soul, but now I'm free"


Just det, är hos mamma nu med. Sitter mest inne på mitt rum och jag får JFIOESHGIUPESHdåligt samvete över att jagi nte är därute och klänger på henne och säger att jag älskar henne, men jag orkar inte umgås... och jag är less på alla frågor om skolan, "hur gick det, har du några vänner, hur går det nu, hur gick det med bussen" - jag känner mig jätteliten... och visserligen har jag ju problem med alla de här sakerna men GAH. Känslorna vill inte mixa sig på ett bra sätt!

Haha, just det, Zappen var jätteglad att träffa mig...<3 min lilla ulltuss- fast han var gladare imorse av nån anledning XD Eller imorse, vid halv 6 8), när jag vaknade och kom ut ur rummet så kutade han på mig och gnällde och tvättade mig över hela ansiktet och hoppade på mig. <3 Sötnöten


Och så har jag fått för mig att lägga ut lite gamla dagboksinlägg från lunarstorm här för att se hur mycket saker och ting har förändrats XD


24 augusti 2005:


"Hej Hej! Nu ska jag skriva lite gen... :P

Ange! Jag tkr assynd om dej när jag ser dej i Korridoren... antingen så e du ensam eller så går du bakom dina kompisar som går hand i hand med varann... :| så synn om dej gullunge! älskar dej som fan!!! Och Mille, Du vart inte sur där va??? vi kan väl va me varann nån annan dag??? :| älskar dej oxxå som Satan!!!! Och Becca;) vi ska hålla ihop i 7/8/9C förevigt... /// The Friends Of The History...

Och Jimmy ja såklart... Älskar dej fan Jimmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glöm inte de iaf.. :P


Ni fattar inte hur mycke ni betyder! och Emlan och Hanna och Terese och Bea och Sania... Er glömmer jag aldrig, asrädd för att vi ska glida ifrån varann... Hanna som har skaffat så mkt nya vänner, fast vi går iaf i samma klass... du glömmer mej väl inte?? Vill inte glida bort från dej... som jag och Anna redan har börjat gjort :'(:'(:'( Anna jag saknar dej som in i helvette!!! det är fan förutsagt att vi skulla glida ifrån varandra :'(:'(:'(:'( fortfarande en av mina bästa vänner, kommer alltid att vara... Ni har aldrig svikit mej! Visst har vi vare osams ibland, men inte långvarit... ÄLSKAR ER SOM SATAN!!!!!!!!!!!!!!! :D ni e riktiga vänner ni..."



Och nej, jag är inte helt utan skam... XD Läs och begrunda! XD




Evergrey - Closure:


http://www.youtube.com/watch?v=yC83HAT72BY  
 
Violet  .D

Violet .D

31 augusti 2008 12:54

Diggar dagboksinlägget från 2005! xD

http://Sania.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shawnee - 19 juni 2012 13:45

2009   I ett andetag, får jag inte existera Det är smärtsammare än vanligt Det här misslyckandet är utom denna värld För stort för dina ögon utanför ditt synfält Rutan är krossad, spillrorna regnar Men det är ingenting mot ditt ...

Av Shawnee - 18 juni 2012 13:45

2007   Down, scream And another knife is soaring through the air Aim it at me, aim to kill   Put the hate through my heart Slap the anger in my face And nail the envy in my bones Handing me the fear, forcing me to hate Bringing me...

Av Shawnee - 17 juni 2012 13:45

2009-03-02   Du kommer till henne Med en order om att finnas "Kom tillbaka senare jag vilar just nu och ingenting är viktigt nog att störa denna sömn" Tänk, om du bara vetat det att det var där skon klämde Du gav henne liv, så h...

Av Shawnee - 16 juni 2012 13:45

2009-07-31   Jag har inte tid att ge dig en lång, smärtsam beskrivning om hur mörkret lägger sig över mina sinnen Det har lagt sig och har legat sedan länge   Men låt mig bara säga det här Att se på dig och känna inspiration ...

Av Shawnee - 15 juni 2012 13:51

2009   Petrified, cause I don't know what's coming. Isn't it human to be afraid of the unknown? Without your arms around my waist, without your hands in my hair, on my back, stroking my face, holding me close -- gripping my neck -- God, I can't...

Ovido - Quiz & Flashcards